tisdag 29 januari 2013

Min mobil är inlämnad och en ny är på väg till mig, tekniskt fel är orsaken och jag blev erbjuden en ny. Ja tack svarade jag glatt! Det enda lilla problemet är den ofrivilliga (men kanske aningen välbehövliga) avvänjningen som följde med. Vad handikappad man blir! Den största rädslan är att något ska hända oss när vi är ute och åker och vi är mitt ute i ur skogen. Annars är det faktiskt väldigt skönt att inte kolla Facebook 40ggr per dag, inte klicka upp Instagram minst lika många gånger och att faktiskt inte vara kontaktar 24-7. För oavsett att jag VET att jag tittar dem socialamedierna flera gånger per dag så är det en ful ovana, en ovana jag numer ska försöka dra ner på. Någon mer där ute som känner igen sig?

Och eftersom jag som sagt inte har någon mobil, då inte heller en kamera med mig så bjuder jag på en gammal bild på mitt älskade halsband!

Psssst! I veckan flyttar jag till ny sida, så håll utkik efter länken som kommer dyka upp här!

1 kommentar:

  1. åh, jag känner så igen mig.. helt idiotiskt, såfort man tittar för av kanske bara kolla klockan så klickar man "lite snabbt" in sig på fb, insta mm.. galet! borde oxå köra någon slags avänjing.

    Kul med ny sida, ser jag fram emot:)

    SvaraRadera