onsdag 30 januari 2013

Det här med att leta... Det gör mig tokig! I lördags letade jag hela dagen efter klänningen jag tänkt ha på mig på namngivelsen, jag letade i garderoben, i tvättstugan, i väskan där jag vet att jag la den sist - hittade inget! Det slutade med en helt annan outfit och jag grubblade länge på vart den var. I söndags, det vill säga en dag "för sent" ser jag hur den jäkla klänningen ligger PÅ väskan, där jag letat säkert tio gånger! Det slår ju aldrig fel när man letar efter något...

Idag letar jag förgäves efter Sigges första bok & den lilla bok jag själv antecknar saker som händer i hans liv. Dem är så gott som spårlöst försvunna! Jag kan bara inte begripa vart fasen dem tagit vägen! Antagligen är jag själv boven i dramat då jag lagt dem på ett "BRA" ställe...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar