söndag 3 februari 2013

Här är jag lite frånvarande för stunden! Väntar med spänning in att den nya sidan ska bli klar med hjälp av bästa lillasysters hjälp. ❤ Jag är heeelt nollställd på det där medan hon klickar hit, klickar dit & vips så ser allt helt annorlunda ut! Tack!!

En annan av anledningarna är den toppen helg som är, som visserligen tickar mot slutet nu, men vi har hunnit med massa bra stunder med våra vänner! Träffat mina mamma-kompisar så barnen som saknat varandra fått leka av sig! (Jo vars, morsorna var helt klart med på samma noter!) Druckit vin, ätit godis & investerat i fastigheter på Monopol med godbitar ur gänget var vad fredagskvällen bjöd oss på! Långpromenad, lunch & nagelfix på lördagsförmiddagen - härlig start på dagen! Middag med SUPER god mat, trevligt sällskap, godis & såklart melodifestivalen i bakgrunden hos familjen Hägg/Persson rundade av en toppen lördag. Så härligt att hinna träffa många av dem man verkligen gillar!

Nu ligger jag & drar mig i sängen & njuter av att det är min dag att få ligga kvar. Solen lyser in genom fönstret, jag hör hur mina killar busar där nere samtidigt som dem dukar fram dagens frukost. Underbara helg, familj & vänner! ❤

Linnea briljerade igår med Crème Bruleè - någon sätter ribban inför nästa middag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar