fredag 8 februari 2013

Det är helt tyst i huset, inte så konstigt kanske när klockan är 03.51, mina grabbar sover sött i varsin säng. Varför är jag vaken för då? Jo den fantastiska febern och muskelvärken väckte mig, att jag dessutom var så där äckligt torr i munnen för att jag enbart andats med den när näsan varit full med snor gjorde det inte lättare att somna om. Har varit nere och tagit ny dos av Alvedon, nässpray och laddat upp med vatten. Trots det ligger jag här och är klarvaken! Kanske lika bra att gå ner och slumra till på soffan, det brukar ju funka i dem flesta fall!

Nu är iallafall min nya sida klar, tack vare lillasyster som lagt ner "lite" tid på att få till ett bra utseende. Så fort jag är frisk igen & hittat mina krafter ska jag bjuda in er! Ha det så bra så länge & hoppas ni sover gott!

Sigge älskar vatten, att bada & plaska är hur kul som helst! En dag ska vi ha ett badkar där våra barn kan få bada i! Lyckan i hans ögon lyser igenom ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar