söndag 17 februari 2013

Även gårdagens kväll som gick i vännernas tecken blev succé! Jag har sagt det förr, men åh vad jag gillar sånna här kvällar med vännerna. Igår hade vi turen att bli hembjudna till Jimmy & Sofia på mat & gott tilltugg och senare även en 4,5 timmes kamp i Monopol, som jag lyckligtvis kammade hem! Vid halv två styrde vi bilen hemåt igen med en sovande son & två glada människor laddade med ny energi. Tack för en trevlig kväll!

Idag står det absolut inget på vårt schema & jag själv hade turen att få sova till halv tio hugget innan killarna kom för att väcka mig. Efter god frukost gav vi oss ut för promenad & frisk luft, och när Sigge somnat gott i vagnen gick vi in och mumsade i oss resterande av kladdkakan och tog ett parti med vänd-tia. Välbehövligt med lugna och kvalitetsgivande helger.

Ska se om jag lyckas bjuda in er till min nya sida under dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar