torsdag 24 januari 2013

Mittljuvligahem

Kul med så många kommentarer på senaste inlägget - jag har saknat det! Roligast av allt var att jag inte förväntat mig det med på det korta inlägget, det var liksom ett litet "fyll ut" inlägg (men givetvis direkt från hjärtat!) tills det att jag börjar skriva på min nya sida. Så gissa om jag blev övertaskad!
Inläggen jag lägger ner mycket tid & tanke på är sällan dem som kommenteras, trots att jag kanske "förväntat" mig det. Ett exempel är det inlägg där jag var nyfiken på er som följer oss här, och efterfrågade vilka ni var, som bara fick några få kommentarer. Medan då gårdagens hade mer att ge. Men det spelar egentligen inte så stor roll (även om jag gillar att få ert gensvar, NI är min blogg!) jag blir så glad över era kommentarer, när än ni känner för att lämna dem ❤

Apropå nya bloggen - den är fixad, ny design är på gång och jag skriver på sista versen här på blogspot med andra ord. No hard feelings about that, för er som vill fortsätta följa oss innebär det inget slut, snarare början på något nytt! Ni hänger väl med? :)

2 kommentarer:

  1. Hänger med! Vart ska jag? :)

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill fortsätta följa dig min vän, lägg gärna ut länken här innan du byter :)

    SvaraRadera