söndag 20 januari 2013

Härliga vinterdagar helgen bjudit på! Jag har spenderat dem flesta timmarna på jobbet och därmed har bloggen fått vila lite. Ska verkligen ta tag i bloggbytet, repotaget och en ny design. Men först när jag orkar! Tiden blir knapp när man jobbar & har både hus och familj att ta hand om har jag märkt, men snart lugnar det nog ner sig och jag ska försöka komma till skott.

Lille Sigge har fått ögoninflammation, som visserligen är väldigt mycket bättre än i början, men ändå. Man tycker så synd om dem! För att inte tala om hur rädd jag blev när jag häromdagen vaknade upp bredvid ett monsterliknade barn, då ögonen var helt igenklistrade och det var blod på hela honom och på örngotten. Lilla vännen hade fått näsblod på natten utan att själv känna av det, så han såg ut! Och att skrubba bort det intorkade blodet och varet är en historia för sig...

Nu kallar snart sängen, mina killar ligger redan på soffan och snarkar gott. Sov gott vänner ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar